Det nya goda livet

2010-05-19
20:32:29

Succe!!

Ja som titeln lyder kan du säkert gissa hur det gick igår, jag fick henne inte bara i galopp i båda varven (även omd et gick i 380 knyck) utan jag fick henne att trava över kavalettibommar OCH hoppa ett litet skutt två ggr!!! Visst vägrade hon men med Marres UNDERBARA stöd och tips så förstod MAja vad det var hon skulle göra.

Fatta hästen har ju aldrig hoppat förr så det klart något ivägen brukar ju betyda stopp, ska man helt plötsligt över :-)
Och hon hoppade inte konstigt heller utan mjukt och fint! YEY!!!

Sen MÅSTE jag få skryta lite. Mot slutet skulle vi hoppa bana och självklar fixar ju inte Maja det än. Däremot ville C inte hoppa (hon red in hoppfavvis) så jag frågade henne om hon kunde tänka sig att leda runt Maja lite så kunde ju jag få hoppa. Sagt och gjort. Vi skulle titta på varandra och bedömma *nervöst*
Efter min bana säger Marre. Nä jag har inget att peta på så här bra har du aldrig ridit, du har helt klart gått upp ett snäpp!!! AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fatta hur jävla glad jag bleeeeev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: