Det nya goda livet

2010-06-30
23:19:21

Grönt kort

Jaha då var det gröna kortet fixat :-) Var faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Kan bero på att jag var helt bedövad av trötthet. Jobbat sen sju för att sedan hjälpa min sambos alzheimerssjuka mormor med några ärenden. Gör så ont att se hur hon glömmer mer och mer. Befara den dagen då hon inte minns oss mer. Det smärtar säkert oss mer än vad det sårar henne.
Iallafall, det praktiska proven gick av bara farten sen var det ju skrivningen men eftersom man fick sitta och slå i TR så kändes det bra. Hade faktiskt bara ett fel så det är jag väldigt nöjd med.

Så nu väntar jag bara på Majas pass så jag kan göra grundvaccineringen sen ska det börja tränas så vi kan börja tävla till nästa vår.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: