Det nya goda livet

2010-02-27
13:56:25

Nu är jag mallig

Då har jag ytterligare en Clear Round rosett till prishyllan på 60 cm.  Just nu känns det som jag hade kunnat hoppa både 70 och 80 lätt :-)
Så nästa gång kommer jag nog höjer jag till 70 cm. Riktigt jäkla kul!  Musse är en sån fantastisk häst. Han kan man lita på i ur och skur! Bra utbildning för mig. Det behövs nu när jag ska börja sätta igång Maja
Music Dancer, även kallad Musse: Född -00 korsning. 150 cm Fux med 3 vita strumpor som är snäll och busig.
Music Dance a.k.a Musse. min springare för dagen som gjorde precis det han skulle.

60 cm hoppade vi idag
Tjusig i rosett. Egntligen skulle den ju hängt kvar hos honom för han gjorde ett kalasjobb idag.


Vårt ridhus. Ser ju enormt ut när man tar kort från läktaren men det är lagom stort 60x20. Inte jag som rider där.
Kommentar:
2010-02-27 @ 16:02:37
#1: Helena

Grattis!! härlig känsla det där med rosett! Även om man skulle vara överlycklig bara man kom runt och satt kvar i sadeln!! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: